20 haftalık gebeyim murat afşin turhana gidiyorum. Bugün kontrolüm vardı ben ultrasondan üstümü toparlayıp içeri girdiğimde 2-3 hasta daha vardı içerde. Daha öncede böyle olmuştu. Peşpeşe hasta alıyorlar içeri doğru düzgün bişey soramadım zaten ultrasondayken anneye bişey göstermiyorlar söylemiyorlar. Yoğun olmalarını anlıyorum ama aynı anda en az 3 hasta çok saçma değil mi ne yapmalıydım bilmiyorum. Bana bursa şehir Hastanesi’nde tavsiye edebileceğiniz doktor var mı