300917 Sabahları kalkar kalkmaz inanılmaz bulantım oluyor ama çoğunşukla ya safra yada kuru öğürtü. Akşamleı ise facia ne yemişsem hiç farketmiyor kusuyorum malesef. Evrene 11. Haftada geçeceğine dair enerji gönderiyorum öyle inandırıyorum kendimi 😂 umarım hepimizinki geçer. Gerçekten çok kötü bir durum çok iyi anlıyorum.