Merhabalar kızlar pazartesi doktoruma gittim 21+2 iken suyumun fazla olduğunu söyledi ve karbonhidrat tatlı meyve vs kesmemi söyledi yediklerime dikkat ediyordum şuan daha çok dikkat etmeye başladım ve verdiği usg kağıdında gebeliğim 1 hafta önden gidiyor 22+2 olarak gözüküyor ama herhangi riskli bir durum söylemedi sadece suyumun fazla olduğunu söyledi bu durumu yaşayan varmıdır acaba ? Nasıl düzenleyebilirim yardımcı olurmusunuz