emosduygos doktor çarşamba günü kıza benziyor demişti ama ben inanamadım rüyamda hep erkek görüyordum birde 2 çizgi vardı 3 çizgi olunca kız diyorlardı. Dün Fetal sonucu çıktı bugün gittim raporda da erkek yazıyormuş ultrasonda da bacak arasını net şekilde gördük 😂