dgngr iremtokay Eltilerin savaşında görmüştüm. Gerçekten varmış öyle bir şey. Bi de sağlık ocağına gidip hamile kalmada yardımcı olan vitaminlerin hangisi eksik olduğunu öğrenmek için kan ver bence. Soğan kürünü de araştır istersen. Eğer tıbbi sorunun yoksa olur. Stres yapma.
birumut_ iremtokay geçen ay ben adetin 2. Günü başladım 8 gün içtim bıraktım normalde yumurtlama 12. Gün olurdu 16. Güne kaydırdı hamile kaldım ama kimyasal geçirdim
bennanneyim Hayıt macunu ve tohumu kullandım ama etkisini görmedim. Çikolata kistim vardı. Tatile çıktık eşimle bebek için ilişkiye girmedik o ay hamile kaldım. Stres çok etkiliyor. Hayıt macunu tadı da bana çok kötü geldi zor yiyordum
iremtokay dgngr vitaminlerime herşeyima baktırdım d vitaminim eksik çıktı sadece ben 1 yıldır evliyim ama son 10 aydır adetlerim birden düzensizleşti birde idrar yolu enfeksiyonum var doktora gidincede birşey yok diyorlar gönderiyorlar
dgngr iremtokay enfeksiyon çok zor. Geçmiş olsun. Arada benim de oluyodu önceden. Toz ilaç vermediler mi
Oozzggee1 Bebeğim macunu kimisine zarar veriyor yaramıyor aksine soğan kürünü dene idrar yollarında içinde iyi olur
iremtokay Oozzggee1 macununu değilde tohumunu aldım civanpercemiyle beraber kullanmak için ama yan etkisi var denilince kullanmadım
Oozzggee1 iremtokay bebeğim bencede kullanma tamamen döngünün iyice bozar vitaminler daha iyi bence bunun için dr gittiğinde sor mutlaka sağlıkocağında bile decavit yazıyor bi tek
iremtokay dgngr kullandım canım 3 defa kullandım tekrar ediyor soğan suyu kullandım düzelmişti adetimde düzene girmişti sonra yine tekrar eti
pinaralis Ben hayıt otu içtim ve içtiğim ay hamile kaldım ne kadar etkiledi bilmiyorum ama yumurta tembelliği vardı
babymom20 iremtokay çay olarak içtim sabahları aç karnına 1 er tutam suya atıp içtim ama ayrı ayrı karıştırmadan