İçiniz rahat olsun zamanında sağlıkla doğar inşallah bebişiniz 🙏 Doktorum benim gibi çok hastası olduğunu bir çoğunun 40.haftayı gördüğünü,40.haftada bile doğumu bekleyen olduğunu söylerdi inanamazdım ama oluyormuş gerçekten.Suyunuz,kanama vs gelmedikçe korkmayın bol bol dinlenin inşallah ilk hedef 32 sonrasında da 34.haftayı görürsünüz sonra bir risk kalmıyor zaten