tugce4545 gittim baktılar gayet iyi geçti alttan muayene bile yaptılar açılma felan yok sancı yok rahim agzi gayet kalın ama hala devam ediyor ben çok ayakta kalmaya yordum ben çünkü gün içinde yatıyorum yatıyorum bianda başlıyorum çalışma dinlenerek çalışmıyorum galiba ondan oluyor bide üstüne enfeksiyon felan sen nasıl oldun