Melismelo Bugün 3920g cıktı önden gidiyor, bu yüzden doktorum 5 gün sonra suni sancı ile başlatalım doğumu diyor ?sizde durumlar ne acaba kendilinden başlasın istiyordum😕
arilanki_ Melismelo 38+2. Bugün gittim doktora 3570 gram olmuş. Nst de sancılar çıkıyor. 1 haftaya doğurmaya çalışıyorum bakalım 😂
kizinaasikanne Melismelo 37+3 ken 3296 gramdı sizinki fazlaymış biraz maşallah 🙈 yarın benim doğumum var Allah nasip ederse 🙈
elifekin Benim de 38+4 3.600 doktor cumartesi sabah erkenden gel dedi suni sancıyla belki doğumu başlatabilirmiş korku sarmadı değil🥺
Melismelo elifekin benimkide daha erken istiyo gibiydide ben pek oralı olmadım, o yüzden haftaya salı gidicem bende kendilinden gelmezse eğer😕 inşallah ikimizinde kolay doğumu olur♥️