yenibiranne__ Bugün 6 hafta olduk 6+2 de kalp atışı için gideceğiz doktorumuz öyle çağırdı. Bebeğe gönderilen ses dalgalarının bebeğe zararı varmı? Sizler kaç haftada net duydunuz acaba
bmkl yenibiranne__ Hayır ya zaten saniyelik dinletiyorlar, şimdi de bu çıktı başımıza her ağızda bu var saatlerce dinletilse neyse ama saniyelik. Ben tam 7. haftada duymuştum
elifbkaradag yenibiranne__ ben dün 6+2 ydim kalp atışı görüldü ama dinletmedi. 12 haftaya kadar dinletmeyi tercih etmiyorum otizm riskini arttırıyor dedi şok oldum hiç duymamıştım böyle bir şey
nurhuma17 yenibiranne__ 6+2de girdim yanı bu Salı kesiği gösterdiği kalp atışı var dedi ama bebeğin sağlığı için kalp atışını dinletemiyorum dedi
buketdeniz19 yenibiranne__ ben 6+1 de görmüştüm bebeği ve kalp atışını doktor dinletmedi canım zararlı diye gittiğim her doktor önermedi bizim görmemiz zaten yetiyor dedi 15. Haftada çok kısa dinletti sadece
yenibiranne__ bmkl ister istemez korkuyorum böyle yorumlar gelince daha önce düşük yaptım 8 haftalıkken kalbi durmuştu
sedaelmali elifbkaradag Bunu yanımda doktorum varken okumuştuk ve gülmüştü acilen doktorunu değiştirmelisin
elifbkaradag yenibiranne__ erken haftada dinlemenin bebeği yorduğunu duymuştum sadece ama 12 haftaya kadar çok geldi ve otizmle baglantısını ilk kez duydum yani. ultrasonda kalp atışı görüldüğü için ısrar etmedim içim rahatladı
bmkl yenibiranne__ Evet haklısınız ama doktorum bi zararı olmadığını söyledi ki ben sanmıyorum otizme vs neden olduğunu.
yenibiranne__ buketdeniz19 bugün gittim doktora 6+2 kalp atışını dinletti 6 hafta sonra görüşürüz dedi 🥲
buketdeniz19 yenibiranne__ Özel hastane canım bizim burdaki devlet hastaneside dinletmiyor ama ben özel takipliyim