İlk yavrumu 2021 martta doğurdum özel hastanede sezeryanle daha sonra enfeksiyon vs kaptım ve karın içinden dediler sezeryan sonrası 10 gün sonra devlet hastanesinde laparatomi ameliyatı oldum yani karnımdan dik kesi yapıldı açık ameliyat oldu 20 gün yattım hastanede çok zor günlerdi şimdi 5 yıl geçti aradan 34 haftalık hamileyim hamile kalmadan öncede kaç doktora sordum gebelikte sorun olmadığını söylediler bugün ilk defa farklı bi doktora gittim kendi doktoruma randevu bulamadığım için karnımı görür görmez sordu bende anlattım ayy şimdi senin için yapışıklıklarla doludur çok riskli çok zor ameliyatın uzun sürer iyileşmen uzun sürer mesane ya da bağırsakta yaralanmalar olur falan diye aşırı derecede korkuttu beni bugüne kadar duymadım bunları hiçbir doktordan yani her ameliyatın riski vardır ama bu şekilde anlatması beni çok kötü yaptı bugünden beri ağlıyorum böyle bir durum yaşayan çevresinde olan vs var mı şimdiye kadar korkum yoktu ama bugün aşırı korku sardı içimi