dy25 Ben erzurumdayım. Evet Taner hoca iyi ama randevulu haricinde hasta da aldığı için çok kısa bakıyor. be randevuluydum odaya girdim odada benle birlikte 4 hasta daha vardı ve hepimize aynı anda baktı diyebilirim. hızlı hızlı yani. o durum hoşuma gitmedi. ben Ahmet Çınar a gittim. ilgili bir doktor dinledi ve ultrasonu da bana anlatarak baktı