csknbahar Arkadaşlar kekik çayı rezene çayı içsem olur mu ya 17 haftalık gebeliyim midem için zararı olur mu acaba
myangelson csknbahar bitki çayı önerilmiyor hamileyken. Kekik çayı da zararlı diye hatırlıyorum sanki
almila1723 csknbahar sadece ıhlamur içebilirsinz , kekik çayı zararlı. Rahmi gevşettiği için düşüğe neden olabiliyor
songulattepe csknbahar Kekik çayına gelene kadar kekiği baharat olarak bile kullanmayın. Düşüğe neden olur.
csknbahar myangelson midem ağrısına ne yapmam gerekiyor sizce taş gibi patlayacam sanki üstüne ağrı var
gizorun Ben kekik çayını reglimi söktürsün diye içerdim işe de yarardı. Bence içmeyin doktorumun içme dediği çayların başında geliyordu. Direkt sorabiliyorsanız doktorunuza sorun.
myangelson csknbahar 1 yemek kaşığı tahin iyi geliyormuş denemedim ama öyle deniyor. 1 bardak süt sanırım soğuk olması lazım. Maden suyu. Bunlar iyi geldiğini duyduğum şeyler. Çok ağrı varsa acile gidin mide için şurup verirler
myangelson eliffaydin bilmiyorum buralarda postlarda 1 bardak soğuk süt yaziyorlardi ben hiç denemedim mide ağrısı çok yaşadım ama süt içemiyorum
sulgunay csknbahar ben şu an 39 haftalığım bilerek kekik çayı Rezene içiyorum doğum başlasın diye ve hafif kasılma yapıyor bence içmeyin daha bebek küçük son zamanlar içerseniz daha iyi olur mide yanması için yarım bardak sütü üç yudumda içmeyi deneyin