7+4deyim , 6. Haftamda 2 kere lekenlenme tarzında kanamam oldu . Doktor Banada baktığında kanama alanı var dedi ama bu alanların 10 gebeden 9unda görülüyormuş ve çoğu zaman bu kanamalar vücut tarafından tolere ediliyormuş . Bana çalıştığım için istirahat vermişti ama çokta hareketsiz kalma demişti .