Bebik61_ Kızlar 1 hafta önce normal doğum yaptım içten dıştan baya dikişim vardı pansuman yaparken perinde kısmında bi açıklık olduğunu farkettim acaba dikişi bilerek mi atmadılar ya da kapanır mı yaşayan var mı acısı var ve kanıyor az az
Busranur_mnts Bebik61_ benim de perine kısmında hafif açıklık vardı dikişim erken düştü galiba o kısımda hafif çentik görüntüsü şeklinde kaynadı maalesef 1 ay oldu
Bebik61_ Busranur_mnts dikiş varmı yok mu hatırlamıyorum ama bi iz falan yok öyle bıraktıklarını düşünüyorum ama kanıyor nasıl iyleşecek sizinki acıyor muydu doktora göstermediniz mi kontrolde
Bebik61_ Busranur_mnts Asklim 12245 Havin49_ Kızlar acile gittim ama yeni olsa dikerdik dedi ilaç verdi kendisi kapanacak sanırım
Busranur_mnts Bebik61_ yara yeri kanıyorsa mutlaka gidin ben 10 günlük kontrole gittiğimde doktor dikişler iyi demişti ben de bakmamıltım 17. Günde baktım açıklık gibi görünce yine gittim kontrole doktor krem verdi sadece hafif kanama olmuştu o kısımda ama geçti kremle de çabuk toparladı
Havin49_ Bebik61_ gittim yapabilcek bişey yok demişti üst üste hamile kalınca idrar kaçorma ilişki sırasında gaz gibi sesler çıkması çok rahatsız edici geçen doğumdan sonra vajinal estetik olabilirsin dedi doktor