18 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolünde plesantanın rahim duvarında olduğu ve şu anlık takip edeceğiz ilerleyen haftalarda yukarı çıkarsa ancak normal doğum olur yoksa sezeryan dedi.Bu haftalarda plesanta aşağıda olup doğuma yakın yukarı çıkıp normal doğum yapan varmı?