defnoloj bu işler çok ince detay gerektiriyo. Evet insanlar korkutuyo. Ben de korkutmulumdur belki. Bunların iyilik yapmaya çalışanı da, kötülük yapmaya çalışanı da zarar verebiliyo. 0 Dan can taşımak ta şahit olmak ta çok riskli. İnsan ne yapıcağını bilemiyo ama yararı olsun da istiyo. Benim doktorum risk yoktu ama anlatmak zorundaymış galiba. Bana kaybedebiliriz, ister misin dedi hayır dedim, kağıda yazı yazdırıp imzalattı. Detaylıda yine yazıp imzaladım. Doktor öyle deyince ben de “hasta olsa da aldırmam” diyosan iyice düşün riski varmış, dedim. Çünkü doktor öyle deyince görmezden gelemedim.