Kızlar selam ilk öğrendiğimde beta 50 ikiydi iki gün sonra tekrar verdim 114’e yükseldi doktorum iki hafta sonra gelmemi söyledi bugün gittiğimde ultrasonda kese gördü fakat çok küçük olduğunu söyledi beta baktı 14 gün geçmiş olmasına rağmen bugün beta 1154 çıktı aranızda bu durumu yaşayan var mı ? Bilenler yardımcı olabilir mi