Kızlar sat 26 ocak genelde 30-32 gün oluyor döngüm regl gecikmesiyle farklı günlerde test yaptım hepsi silik belirgin çizgiler vardı dün gece de aynı şekilde çıkınca kan verdik gece 2 de 20,45 geldi beta. Ben ekim 2024 de dış gebelik geçirdim bundan 6 ay önce hsg çekindim
Eşimin spermiogramında sperm sayısı normal ama ileri hareketliliği düşüktü bu ay tüp bebeğe başlayalım regl olduktan sonra diye düşünürken bu değer geldi. Benim ilk dış gebeliğimdede 25 le öğrenmiştim 3 gün gecikmeyle ve doktor dış veya kimyasal olabilir demişti hatta sinirlenmiştik niye böyle desi şimdi diye şu an da 32 günlük döngüye göre hesaplarsak 28 şubatta regl olmam lazım ve 5 gün gecikmeyle 20,45 bana çok düşük geldi. Ve yine damla şeklinde pembe kanamam var Bana güzel şeyler söyleyin yine aynı şeyi mi yaşayacağım çok korkuyorum 😞