Glsm00 Haftaya giriyorum serklajlıyım 4 gün önce su gelişi ile yatış yapıldı 25 mm e düşmüş amniyon sıvısı takip edicez siyorlar ama suya bakmıyorlar ayrıca kuyruk sokumundan inanılmaz sancı vuruyor 5 dk da 1 bunun benzerini yaşayan varmı ne zaman doğururuz
cadii Glsm00 aybcnm çok geçmiş olsun bende ikiz gebeyim sanvılarım var hunilersme var ins dahada büyürler şimdi gelmesinler zamanında gelsinler
Glsm00 cadii morannesiyim su miktarı birinde 5 cm diğerinde 2,5 cm yazıyor zaten karnımın şeklinden bile belli oluyor ama ne zaman doğum olur bilmiyorum
Glsm00 cadii serklajınız varmı ben hafta iyibariyle bebeklerin sağlığından yana korkm yok şükürler olsun ama zorlandım çok aetık
lol Glsm00 bir kız bir erkek 29+2 günlüğüm aynı cinsiyet olunca aradaki grm yyakın oluyor bir kız bir erkek olunca biri önden gidiyor oğlum 1500 kızım 1230 grm