ayselerkmn 7+1im 2 defa cmw ıgG pozitif çıktı ıgM ise referans aralığında çıktı bugun doktora gittim yine kan verdim bu 3. Kan oluyor bu durumu yaşayanlar var mı?
user99 ayselerkmn ben yaşadım adivite testi almışlardır senden ama o test çıkana kadar bana antibiyotik başladılar biraz riskli bir durum bebeğe geçebiliyormuş adivite testin yüksek çıkarsa gebelikten önce geçirdiğini baz alıyorlar inşallah öyle de olur