Fizikcifizik baranumut ekler haric alıyorsunuz. Dogum izniniz bitene kadarda alacaksınız. Ogretmenseniz ek derssiz maas alırsınız.
aysegulk07 baranumut yeni atandıysanız bilemiyorum ama bende sağlık Bakanlığında çalışıyorum teşvik kesiliyor galiba izne çıktım ama izne çıkalı daha maaş yatmadı
baranumut Fizikcifizik yok yaşlı bakim teknikeri olarak atandım daha başladım 1 ay sonra anca başlarım .ek ödeme derken çocuk parasi teşvik falan mı
aysegulk07 baranumut yok ya 70 ana maaş 4 bin taban ödeme 4 bin de ek ödeme yatıyor sadece ek ödeme kesilir
baranumut [silindi] ayy tebrik ederim inşallah sağ salim aliriz kucağımıza benim 17+6 oldu erkek benim
[silindi] baranumut doktor erkeğe benziyor dedi ama detaylı ultrasonu bekleyeceğim benim ikiz kızlarım var 6 yaşında.kaç haftalıkken öğrendiniz