Mertin_Annesi neslihan hanım iyi bir doktor fakat şar için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim hastane olarak be pek memnun kalmadım yani özel hastane gibi değildi. Yenidoğan için teferruatlı bir hastane değil olası bir durumda başka hastaneye yönlendirebiliyorlar ben sıkıntı yaşamadım ama genel olarak böyle.