Merhaba benim 17 hafta oldu bugün folik asit kullanıyorum hala ama geçen doktora gittiğimde bana ilacın bitince artık kullanma dedi folik asidi ve innate pronatal ilacını yazdı folik asidin bitmesine daha var ben aynı anda hem bu ilacı hem folik asidi kullansam sorun olur mu doktor sorun olmaz dedi ama ben yinede korkuyorum birgün folik birgün innate pronatal kullan dedi sizce ne yapmalıyım 😑