rvsss karbonhidrat sadece kahvatlıda tüketiyorum, şekerli gıda tatlı vs. Yemiyorum paketli gıda da tüketme demişti zaten tüketmiyordum ama beni en çok karbonhidrat zorluyor çünkü doymuyorum yada çok çabuk acıkıyorum günde 10bin adım dedi ama bel ağrımdan dolayı yürüyüşte yapamıyorum