Herkese merhaba. 3 hafta önce normal doğum yaptım iç ve dış dikişlerim var. Dikişlerimde bazen acı oluyor ama asıl sorum vajinamın dudak kısımlarında da ağrı oluyor bu normal mi? Annem şimdiye kadar iyileşmen lazımdı diyor ama bu ağrılar geçmedi bir türlü