arkadaşlar bn iki ay klomen kullandım ovitrelle çatlatma iğnesi yazdı doktorum sürelere uyum sağladım saatlere dikkat ettim kontrole de gittim yine olmadı ikinci denemem regl gördüm
sormak istediğim burada okuyorum bazı arkadaşlarda kist yapmış kist nasıl oluştuğunu anladınız doktor mu söyledi mesela ben adet gördüm kist oluştuysa adetle sökülür mü?