kayrosmom 38+1 ben de pazar günu bu söylediklerinizi yapayım haftaiçi inşallah doğum başlar, ben de geciksin de sezaryene dönsün hiç istemiyorum. Bugün ananas yedim bayağı acayip regl sancıları gibi başladı, eşimle de gebelik boyu hiç ilişki yaşamadık bebeği rahatsız etmemek için🥲 Onu da hafta sonu yapacağız artık. Sağlıkla gelsinler gecikmeden🙏