taze_annee_ ben hamile yastığı almadım emzirme yastığı aldım ve daha önce almadığıma pişman oldum resmen her şekile sokup belime boynuma bacak altına vs kullanabiliyorum ve rahatlatıyor sonra da bebeğime kullanırım bence olması konfor veriyor tabiki normal yastıkla da destek kullanabilirsin ama ince boşluklu ve yumuşak olması normal yastığın verdiği avantajı vermiyor