Semaaaanurr 10+6 haftalık gebeyim dün geceden beridir uyuyamadım halen karın kasık ağrım var daha doğrusu regl ağrısı gibi dayanamıyorum normal mi
1cey Semaaaanurr dayanılmayacak ağrı normal olmayabilir burdan anlaşılmaz doktora görünün gebelikte ağrılar oluyor aşırısı normal olmaz
quenn1905 Semaaaanurr 27 haftalığım bende de hala adet olcakmışım gibi ağrı var bana doktorum normal demişti rahim genişliyor diye ama sen yinede doktoruna sor canım
Busraaaakkk Semaaaanurr Dayanılmayacak seviyede olan her ağrı normal olmayabilir , hastaneye gitmedinizde fayda var
lavins benim de rahim ağrım olduğunda doktorum biraz durup yine başlıyorsa, dinlendiğin esnada da geçmiyorsa tehlikeli olabilir demişti. yani sancın ritmik olarak 10 dakikada bir veya 15 dakikada bir sürekli gelip gitmiyorsa rahim genişlediği içindir
Semaaaanurr lavins benim sık oluyor ağrım karın ağrısı oluyor iki gündür böyleyim 8haftalikken doktor bana Progestan vermişti kullanmadım şuan bugünden itibaren 11 haftalık görünüyorm ağrıdan korktuğum için Progestan kullanacaktım yine kullanmadım yanlış birşey yapmak istemiyorum Pazartesi doktor randevum var onu bekliyorum
lavins Semaaaanurr progestanı neden kullanmadınız ben de kullandım onu 3 ay fitil olarak. doktorunuz verdiyse kesinlikle kafanıza göre bırakmayın. ben de ilaç kullanmaya karşıyım ama bu tarz ilaçları kullanın bir şey olmaz💐
Semaaaanurr lavins başta çok fazla kasık ağrım yoktu hafifti ondan kullanmadım ama şuan çok var ve doktora olan randevum Pazartesi ben kararsızım kullansam birşey olmaz inşallah çünkü ağrım üç gündür var