sevgii3107 Kızlar merhaba kızımız oluyor ama iki isim arasında kaldık 1.seçenek Masal Lina 2. seçenek ise Eylül sizce hangisi daha güzel Masal Lina Eylül
cokkasmabeabi LadyX eylül ayında doğdu ama ismi farkli. Eylül’de eylül koymak dalga meselesi oluyor ya
sevgii3107 LadyX evet Temmuz da doğacak biz eşimle eylül ayında nişanlandık eylül ayında evlendik o yüzden anlamı var diyor hahaha
LadyX cokkasmabeabi yani şunu demek istedim eğer ben Eylül ismini beğeniyor olsam eylül ayında doğmuş olsaydı ancak o zaman tercih edebilirdim. Tabi zevk meselesi
sevgii3107 cokkasmabeabi bizimki temmuzda doğacak eşimle eylül ayında nişanlandık eylül ayında evlendik o yüzden anlamı var diyor 😂😂
1oglananasi sevgii3107 Bence açık ara Eylül, Masal Lina’yı söylemek zor geliyor dile. Tabii ki som tercih sizin, bu benim fikrim. Sağlıkla gelsin yavrunuz.🌸
sevgii3107 1oglananasi çok teşekkür ederiz. Eylül kulağa daha hoş geliyor sanki Masal ismi bebekken güzel ama ileride yanına bir hanım eklendiğinde Eylül daha güzel durur sanki
sevgii3107 LadyX eylül ayında evlenip nişanlandığımız için özel bir ay ama doğum olarak temmuz gözüküyor şuan
badhomian eylül bacım herkeste masal ve lina duyuyorum lina ne demek mesela anlamı ne masalda masal işte yani iyi düşünün
sevgii3107 badhomian aslında ben çocukluğumdan beri masal istiyordum yanına lina ekledik , eylül fikri de eşimden geldi o ay nişanlanıp evlendiğimiz için ilk başta sıcak bakmamıştım ama şuan kulağa hoş geliyor