bus0707 Ben ona inanmıyorum açıkçası. Benim 13.haftamda düşün 1 cm açılmam vardı sence 28.haftadan sonra vurulunca tekrardan açılmam olmaz mıydı? Ben çocuğumun boğmaca hastalığına yakalanmasını asla istemiyorum tabi ki de herkesin kendi fikri doktoru önerir önermez ama ben çocuğumun sağlığı için vuruldum.
Hatta ilkinde çok ağrım oldu 2.de hiç ağrım olmadı bebeğimin hareketleri de her zaman ki gibi hala sağlıklı devam ediyor