beautiful_ Valla aynı korkuyu ben de her gün yaşıyorum oğlum 16 aylık ben de 26+0 hamileyim bazen durduk yere bi tane yapıştırıyor karnıma artık nasıl koruyacağımı şaşırdım. Sanki sakındığımı anlıyor da ekstra bilerek yapıyormuş gibime geliyor ya. Normalde babasıyla uyuyan oğlum benim üstümde uyuyor kaç aydır hayır hiçbir problem yok aksine çok mutlu oluyorum ama karnıma tekme tokat giriştiği için korkuyorum ne yapayım. Kaç kez üstüne düştü kafa attı felan resmen canavar gibi bir şey çok şükür hiçbir şeyimiz yok her şey yolunda. Tabi vurduğunda gerçekten vurduğu yer çok ağrıyor bayağı bir süre kalıyor orda ağrısı ama yatıp uzanınca geçiyor. Zaten bebeğin aslında 7 kat içerde olup üstüne su dolu bir kesede olmasını hafife almayalım çoğu darbeyi çok şükür ki yastık gibi koruyor.