Kızlar merhaba son adet tarihime göre 6 + 5 haftalık hamileyim ama doktorum 5 + 6 dedi. Bugün yok kesesini gördük ama embriyoyu göremedik doktorum haftaya embriyoyu ve kalp atışını göremezsek olumsuz konuşabilirim dedi çok stres oldum bu tarz bir durum yaşayan var mı lütfen yanıtlar mısınız? Üç haftadır sürekli doktora gidiyoruz