QueenBahar_ 15 haftalık aşkım 8.10′daydı randevum gözümü açtığım gibi bol bol çikolata yedim ki kendini göstersin diye artık direk zaten cihazı koyar koymaz zaten yerinde durmuyordu bacaklarını açmış havaya doğru baş aşağı duruyordu bacak arası çok net gözüküyordu ben cinsiyetini gördüm yanılmıyorsam sonra doktora cinsiyetini sordum dondurdu ekranı benim gördüğümü görüyor musun dedi evet dedim çok erkeğe benziyor dedi yani sürekli şekil değiştirdiği için 3-4 pozisyonuna da baktığı farklı farklı yani o çıkıntı hiç kaybolmadı çok da küçük değildi belliydi ama yani kızlarda benim bildiğim üç çizgi olur bunu çizgimiz yok direkt sopa gibi gözüküyordu yani affedersin en son doktoru bitirdiğinde ekranda gördüm onu da çekmek istedim belki de o pozisyondan dolayı öyle gözüküyordur ama böyle de baktığında erkeğe benziyor zaten çok kız dedi ama ben doktorum çevrem hep erkek dedik neye göre kız diyorsun diyorum onlara evet çevresine göre diyor vücuduna göreymiş ne alaka bunu diyen posttakiler bacak arasında değil vücuduna bakıyorlarmış benide tereddutde biraktilar