Bende bir pcoslu olarak yazayım. Kızım var 7.5 yaşında. 2,5 yıl önce bi düşük yaşayıp kürtaj oldum. O günden beri korunmasız ilişkiye rağmen yok olmadı. 2 defa aşılama denedik hatta birini bu ay sonucu bugün öğrendim ve hem ağlayıp hem yazıyorum😥.3 defa ilac +ovitrelle kullandım. Sonuç aynı yok. Hsg normal, eşimin testi normal bende ultrasonda pcos görüntüsü var kan değerlerim normal.Diyetisyene gidip 5 kilo civarı verdim. Sağlıklı besleniyorum. Takviyeler kullandım balık yağı, inositol hayıt otu nane çayı vs. Sebepsiz interlitife deyip geçiştiriyolar kafayı yiycem artık.