Nigar777 aleyna007 5+4 kese yolk s gozukdu bebek hala gozukmedi..ama her sey yolunda. Doktor ayin 13u gel dedi kalp atisi icin
haticedn aleyna007 kese gozuktu sadece bebek gozukmedi haftaya cuma gidicem bebek icin insallah gozukur nolut dua edin❤️
laremm23 Bende burada yerimi alayım bugün uygulamaya göre 5 haftalık yarın ilk muayeneye gidicem bu haftada gidip kese vs gören var mı ?
aleyna007 Nigar777 henüz daha doktora gitmedim sadece hamile olduğumu kanla öğrendim bayramdan sonra gitmeyi düşünüyorum
aleyna007 sehrikyn genelde 1500 üzeri olunca kese gözüküyor dah ben kese görmedim doktora gitmediğim için beklemeyi tercih ediyorum