Ben daha önceki hamiliğimde 5 dozu da tamamlamıştım bana bir daha yaptırmama gerek olmadığını dozları tamamladığım için ömür boyu koruyuculuğu olduğunu söylemişlerdi. Ama o zaman aşı içerisinde boğmaca yoktu. Bu boğmaca aşısı tek mi yapılıyor ve kaç haftalıkken yapılıyor ?