Biz de 36+1 iz. 1 cm açıklık var, 5 haftadır erken doğum riski vardı çok şükür yatarak bu günlere geldik. İlk doğum ve nasıl olacak ben de bilmiyorum , çok da korkuyorum, ne zaman gelir tabi onu da bilmiyorum. Kasık ve bel ağrılarım oluyor. Ara ara bebek hareketleri ile karnım kasılıyor