maviskokiz Kızlar 37+5 im bugün kontrol vardı bebeğin kilosu 3850 çıktı doktor beni zorlayacağını ve pubisin dar olduğunu söyledi bende çok tedirginim bu durumu yaşayan var mı
Havin49_ maviskokiz benim çarım dardı normal doğum yaptım ama çok zordu ve tramva kaldı sizi korkutmak istemem ama doktorunuz ne derse onu dinleyin ben dinlemedim ve 2 sene oldu hala pişmanım
Havin49_ maviskokiz benim karnıma bi kere bastılar ama zaten o sancıyla acıyı hissetmiyorsun bile basmasını benim çok yırtılmam olduğu için kötü bi doğum süreci oldu doktorum bana sezeryan önermişti ikinci doğumum sezeryan oldu