zeynep9523 bende bugun kontrole gittim , kız bebek . 37+4 , ilk gebelik. Bizimki 3400 gr . Doktor ; annesi iyi bakmış dedi. Gayet iyi yani aksine sevinmelisinz . Biz 39. Haftaya göre sezeryan planladık 3500 fln olur . Ama illaki usg ye göre 200-300 gr oynar . Oynamasa bile bebekler ilk 2-3 gün ödemden kaybettiği için 200 gramı gidebiliyor