Şu an 10. Haftamdayım çok şükür herhangi bir sorun risk vs bulunmuyor şimdilik. Takipli olduğum doktor fetal dna yaptırmamı önerdi doğruluk yüzdesi daha yüksek olduğu için ama doğum paketi aldım ve paketin içinde ikili üçlü dörtlü tarama testleri de var bunlara zaten para vermiş oldum bu yüzden fetal dnaya ekstra bir ücret ödemek istemiyorum yine de karar veremiyorum sizler ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında