glsmm_ esade farabi hastanesinde fatih yağbasana gidiyorum çok memnumum güleryüzlü bir doktor her soruyu detaylı bir şekilde cevaplıyor istediğiniz an arayıp ya da mesaj atarak ulaşabiliyorsunuz
atiyeunlu esade meram akademi de kamran aliyev var çok iyi aşırı ilgili bi doktor şiddetle tavsiye ederim
sucukluyumurta07 esade evet memnunum. Erkek sorun olmaz derseniz Hüsnü Alptekin ve Sibel özler var orda
sedeftugce sucukluyumurta07 Hüsnü Alptekin mi ? Bir daha asla gitmem. Bana çok travmatik bir vajinal doğum yaşattı.
yaseminbiri Ben de farabi hastanesinde doktor delal akıncı yılmaza gidiyorum memnunum fiyatı da diğer özel hastanelere göre daha uygun
atiyeunlu rugayyebkr 2540 tl ama kontrole çağıracağı zaman 10 güne ayarlıyor kontrol ücretsiz olsun diye