damla6565 14 haftalık hamileyim geçen hafta doktorun isteği ile kan ve demir ilacı kullanmaya başladım ama kullandığımdan beri çok afedersiniz siyah kaka geliyor ve ishal oluyorum normal mi bu durum beni çok rahatsız ediyor..( ilaç gyno ferro sanol) bu takviyeyi kullanıp bu durumu yaşayan varmı?
orhismommmmmm damla6565 aynı ilacı kullanıyorum. Ve kullandığımdan beri siyah yapıyorum bende ve 25 haftalığız hep aynı malesef .
bennanneyim Baahaar aç karna alinmasi gerek. Ama eczaciyla konuştum uyumadan 3 saat önce yeme içmeyi kesip ilacı icebilirsin demişti
orhismommmmmm bennanneyim bende eczaciyla konuştum sabah yada öğle kahvaltısından ıkı üç saat sonra alabılırsın dedi c vitamını tuketıyorum ama yine de dışkı rengi siyah
bennanneyim orhismommmmmm hep böyle oluyor. Hap vermişti doktor kusma oluyor diye şuruba geçtim onu da çok kullanamadım zaten
Aaayseeert damla6565 bende ilk defa kullanmaya başladım 3 hafta önce falan kuzenim hemen uyardı o böyle böyle yapıyor gibisinden ahajjajajw
burcuo Baahaar Hayır aç alınmalı, aynı ilacı verdiler bana da aç dediler. Sabah alınacakmış, eğer unutursan falan akşam yatmadan al demişti eczacı. Yine açlık gerekli yani anladığım kadarıyla. Belki başka marka ilaç tok karna alınabiliyordur.
Baahaar burcuo aynı ilacı bende içtim doktor yemekten sonra al dedi etkisinde gördüm,doktora göre değişiyor galiba