Kizlar Kizim suan daha 2 bucuk aylik seneye yani Agustos 2027 de krese vermeyi düsünüyorum o zaman daha 1 bucuk yas olacak yani 18 aylik. Gözlerim biraz yasli icim biraz buruk ama mecburum malesef hem onun icinde iyi olur diye düsünüyorum. Bebisini bu kadar erken krese veren Annelerden sanirim biraz teselli ve tecrübe istiyorum 🥹