Ben 21 haftaya girdim ki hala kusuyorum evde öğürerek gezen ejderhaya döndüm resmen oğlum da diyor anne kardeşim kusmak istediği için mi böyle oluyorsun çocuk bile alıştı artık , ekstra olarak ben iyice uyku tulumuna döndüm özellikle dünden beri gözümü açamıyorum uykudan 😔😔😔😔😔 kusmaktansa uykulu olmak daha kötü bana göre , eşim gel dışarı çıkalım hava alalım diyor ben diyorum çocuğu al gidin siz ben yatıcam gidiyorlar geliyorlar ben hala uyuyor oluyorum 🤕🤕🤕 eşim de şaşırdı kaldı ne yapacağını