fatmiiyy merhaba cuma günü kontrole gittim. Güya bebeğin kalbinde bir sorun gördü bir doktor önericem en kısa zamanda buna gidin deyip elimize doktorun açık adresini bilgilerini içeren bir kağıt tutuşturdu. Çalıştığı bir perinatologdu. Tabi ona gitmedim çünkü google yorumları kötüydü. Devlette tanıdık perinatoloğa gittim bugün, 40 dk muayene etti ve hiçbir sorun görmedi. Sibel hanıma da olan güvenim kayboldu. Yeni doktor arayışına giricem.