hard çok memnun oldum canım evet eskişehir güzel bi şehir sakin yaşanılacak yer insallah gidersiniz rabbim gönlünüze göre versin evet ahmet büyük yanlış yazmışım 🤭 ben şimdilik hamile degilim istiyoruz bu ay olmasını bekledim olmadı bakalım gelecek ay nasip olursa. Revan beye gidicem bakalım tesekkür ederim tavsiye için yabancı memleket zor oluyor kimse yok doğumun memlekette olması iyi fikir senin için