Merhabalar gebelik tansiyonu çıktı hipertansiyon dediler bu durumu yaşayan var mı ilk hamileliğimde bilmiyordum bebeğimi kaybettim bu ikinci gebeliğim şimdi ilaç filan verildi yarında perinatolojiye gidicem tansiyon için ilaç yazilicak çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı 16 +1 deyim şuan