iremnurr0 Kızlar benim çok mide bulantım var dün gittim ilaç verdi doktor sanki biraz faydasını gördüm bi iş yaptımmı çok çabuk yoruluyorum uyumak istiyorum hemen sizde durumlar ne hadi sizde anlatın 🥹🫶🏻
esmacuk iremnurr0 ben de 9 + 1 haftalık hamileyim son bir haftadır ağır bir grip oldum öksürük hapşırık vücut ağrı ağrısı halsizlik derken hamile olduğumu unutacak kadar fena bir hastalık oldu sürekli ihlamur içiyorum başka da çok yapacak bir şey yok ilaç kullanmak istemiyorum Bulantım olunca Prilem ilacını kullanıyorum o hafifletiyor genelde sabahları kalktığında kusma olmadan bir öğürme oluyor birkaç sefer öyle örüyorum yine gün içinde acıkmaya başladığım an midem bulanmaya başlıyor o yüzden 2 saatte 1 ağzıma bir şey atıyorum normalde ben kahvaltıyı çok severdim ama şu an kahvaltı yapmak için zorluyorum kendimi ama bu süreç geçici biliyorum çünkü bu benim ikinci hamileliğim ikinci Tri master’da her şey güzel olacak inanıyorum🥹
bilmemben iremnurr0 ben çalıştığım için her gün 7 de uyanmak zorundayım 3 yaşında da oğlum var akşam eve gelince de hiç dinlenmeden onunla ilgileniyorum gece de geç yatiyor şimdiden kara kara düşünüyorum 2. Bebeğe nasıl bakcam diye sürekli yorgunum bir köşede bayilcam
benimsin21 iremnurr0 2 trimesterde geçecek inş. Benim de bulantm oluyor sürekli bide dün kanamam oldu hastaneye gittim bebe daha oluşmamış dedi🥲2 hafta sonraya çağırdılar.
pamuksekeer @iremnurr0 ay bende hemen uyumak istiyorum bulantım çok fazla olmadı bende sadece sürekli yorgunluk halsizlik var
iremnurr0 pamuksekeer gece uykuların nasıl ben çok uyuyamıyorum yarı uyuyor yarı uyanığım böyle sıcak basıyor ayaklarımı sanki o da pek uyutmuyor
kahvekedi Bende 9+1 im gece sürekli uyanıyorum sabah daha iyi uyuyorum. Mide bulantısı çok az ama mide yanması felaket🥴
iremnurr0 bilmemben bende çalışıyorum 7 de uyanıyorum ve ilk hamileliğim ona rağmen çok zorlanıyorum Allah yardımcın olsun umarım Herşey gönlümüzce olur
mery_nil 9+2 kusma yok ama miğdem bulanıyor, hayatta kalmak için yiyorum. Bulantı ilacı verecekti ama idare ederim dedim. Elenatol 2 ve magnezyum kullanıyorum. Ya siz ne hissediyorsunuz cinsiyeti.
iremnurr0 mery_nil keşke kullansaydın mide bulantı ilacını ben biraz faydasını gördüm. Cinsiyet de kız hissediyorum sağlıklı olsun gerisi çokta önemli değil sen ne hissediyorsun
mery_nil iremnurr0 kusma olmadığı için kullanmak istemedim, 2 3 haftaya bulantı hissi geçer dedi dr. Bende kız hissediyorum. Buraya foto attım hatta kıza benzettiler :)