aliyea Merhaba kızlar şuan çok telaşlıyım dün 2li tarama için kan verdik ultrasyonda her şey yolundaydı. Değeriniz yüksek çıkmış pazartesi kontrole gelin dediler. Sizce durum nedir başına böyle bir şey gelen oldu mu? Ne yaptınız
kavalakurabiyesi aliyea öncelikle sakin olun bu bir tanı değil tarama testi içiniz rahat etmesini istiyorsanız fetal dna vereceksiniz ama ordada yüksek çıkarsa amniyosentez vereceksiniz . Bunları vermek zorunda değilsiniz bunarada ama doğuma kadar da kafayı yersimiz
mervemerveee aliyea benimde yüksek riskli çıktı doktor fetal dna verelim dedi yarın inşallah sonucu çıkacak inşallah sağlıklıdır bebeklerimiz
aliyea mervemerveee haber alınca yarın güzel haberlerini bekliyoruz inşallah hiç bir şeyi olmayacak.🌸
aliyea mervemerveee çok sevindim rabbim güzel ömür versin sağlıkla sıhatle 🧿 darısı başıma bende çok endişeli ve üzgünüm inşallah bende güzel sonuçlar alırım.🤲🏻